Palaikymo Planai

Galimi palaikymo planai

Palaikymo planai yra specialiai sukurtos tiems vartotojams, kuriems reikia greitos ir patikimos nesklandumų šalinimo palaikymo sistemos. Šiuo metu siūlome 3 specialius palaikymo paketus. Kiekviena pakuotė buvo kruopščiai suplanuota, kad atitiktų įvairius verslo poreikius ir biudžetus. Pagalbos paketai apskaičiuojami pagal pasirinktų palaikymo valandų skaičių, todėl jūs mokate tik už tą laiką, kurį mes praleidome, kad padėtume jūsų verslui šalinant nesklandumus nepriklausomai nuo jūsų sistemos naudotojų skaičiaus.

PLANAS

780 €

/METAMS

Support desk hours:

Nuo Pirmadienio iki Penktadienio
08:00 iki 18:00
Darbo dienomis
(Severity 1, 2, 3, 4)

 

 

Pre-construction services

Construction consulting

Program management

Construction management

Design-build

Concrete construction

MAINTENACE

1560 €

/MONTHLY

General contracting

Pre-construction services

Construction consulting

Program management

Construction management

Design-build

Concrete construction

ADD INSURANCE

2600v €

/YEARLY

General contracting

Pre-construction services

Construction consulting

Program management

Construction management

Design-build

Concrete construction

Ieškote nemokamos paramos? „SuiteCRM“ forumas leidžia jums paskelbti apie bet kokias problemas ar gedimus, kuriuos galite patirti, ir leisti žmonėms, esantiems forume (įskaitant „SuiteCRM“ komandą), teikti pagalbą ir patarimus. Taip pat galite ieškoti senų žinučių pagalbos. Tai visiškai NEMOKAMA naudoti, tačiau, kadangi tai yra forumo parama, šiuo variantu nėra SLA. Aplankykite „SuiteCRM“ forumą

Kas yra nemokamas palaikymas?

Laisvą palaikymą galite rasti naudojant „SuiteCRM“ forumo puslapius. Daugelis atsakymų į problemas, susijusias su „SuiteCRM“ naudojimu, gali būti rasti kai kuriuose pacientų paieškoje. Taip pat galite užsiregistruoti čia ir paskelbti visus iškilusius klausimus ir laukti kitų naudotojų atsakymų.

Kas yra mokamas dedikuotas palaikymas?

Specialūs palaikymo klausimai sprendžiami tiesiogiai su „SuiteCRM“ palaikymo komanda. Jis specialiai sukurtas tiems vartotojams, kuriems reikia greitesnės ir patikimesnės kaltės palaikymo sistemos. Visi palaikymo klausimai nagrinėjami pagal kiekvienos paskyros konkrečius paslaugų lygmens susitarimus, o kai kuriais atvejais pagalba telefonu teikiama 24/7/365.

Dėl kokių prežasčių jums gali reikėti mokamo palaikymo?

Specialus palaikymo paketas suteikia jums ramybę, kad jūsų sistema bus palaikoma ir palaikoma „SuiteCRM“ programinės įrangos palaikytojais. Be to, skirtingai nei daugelyje kitų CRM palaikymo paslaugų sutarčių, mes neteikiame jūsų paramos pagal naudotojų, kuriuos palaikome, skaičių, o jūs mokate tik už tai, kiek palaikymo valandų norite iš anksto užsisakyti per 12 mėnesių laikotarpį . Mūsų paketai taip pat suteikia jums aiškias atsakymų ir pataisymų laiko juostas jūsų ir jūsų verslui.

Kokio tipo paslaugas as galiu tikėtis gauti?

„SuiteCRM“ palaikymo komanda yra įsipareigojusi teikti pasaulinio lygio paslaugas ir palaikyti savo klientus. „SuiteCRM“ palaikymo komanda, kurioje dirba aukštos kvalifikacijos palaikymo inžinieriai ir palaikoma kūrimo komandos, kuri parašė ir palaiko „SuiteCRM“, skirta greitai ir profesionaliai spręsti jūsų problemas.

Kodėl turiu mokėti iš anksto?

Norint įvykdyti savo įsipareigojimą teikti pasaulinio lygio paramą, turime planuoti savo išteklius ir apmokyti mūsų palaikymo inžinierius. Tai vidutinės trukmės ar ilgalaikės investicijos, kurias mes galime pateikti tik užtikrinant, kad vidutinės trukmės ir ilgalaikės paramos sutartys yra visiškai finansuojamos.

Kokios pagarindines apmokamo dedikuoto palaikymo paslaugos savybes?

Tiesioginė prieiga prie ekspertų techninio personalo

Mažosios, pagrindinės ir kritinės griežtumo paramos prioritetų nustatymas

Garantuojamas atsakymo laikas

Parama daugeliui programinės įrangos išleidimo

Pagalba bendrais klausimais, konfigūracija / naudojimas ir pagrindinis trikčių šalinimas

Konsultacinė pagalba gali būti skirta klaidų taisymui, naujoms funkcijoms, pataisoms / patobulinimams ir praktinei pagalbai

Tęstinė priežiūra praeities, dabarties ir ateities spaudai

Ar galėsiu susigražinti mokėjimus jei nutrauksiu po šešių menesiu?

Ne. Jūsų sutartis yra 12 mėnesių, o mes investuojame į išteklius, siekdami užtikrinti, kad 12 mėnesių gausite pirmosios klasės paramą

ar kas 12 mėnesiu turiu atnaujinti palaikymo uzsakyma?

Ne. Jūs sudarote abonemento sutartį, o jūsų sutartis automatiškai pratęsiama 12 mėnesių. Jei nenorite atnaujinti savo sutarties, bet kada galite atšaukti jos palaikymo informacijos suvestinę.